Nytt mode

Det händer mycket när man är skadad:

Amanda och Dalle har t.ex skapat ett nytt mode. De kör utsläppt hår! På träningarna och uppvärmningen kör de helt utan hårband och på matchen mot Dalen går ryktet att de spelade med utsläppt + hårband i en period. Detta är ett fashion-statement utan dess like. Jag undrar hur pass stort genomslaget blir. Det är lite italienska ligan över det hela fast Mange envisas att kalla Dalle a.k.a Fysfenomenet för Zäta. Han ser vissa likheter i frisyren tydligen.

Jag har fått en ny (o)vän. Han kallas Pilatesboll.

Rehabgruppen fick bekanta sig med Therese teknikbana på träningen igår. Den bestod t.ex av -släng dig mellan två koner och glid så långt du kan-, rusa vidare till nästa kona och sätt dig ner och låtsas täcka skott. Hennes teknikbana kommer revulotionera sporten var så säker på det.

Andra saker som händer är att Limpan tar poängrekordet, bra jobbat. Under matchen mot Västerås när jag satt på läktaren lyckades Dalle och Limpan inte göra en endaste poäng på två perioder...NAJS tänkte jag, nu rycker de inte för mycket i interna poängligan. Under tredje fullkomligt exploderade de och efter varje mål tittade de upp mot mig och vinkade och hånskrattade. Jag svarade med några mindre vackra gester. I Balrog är vi inte alls missunnsamma mot varandra , nej då.... ;)



Kommentarer
Postat av: Hiertner

Revolution med stort R kan jag säga att de kommer att bli;)!..

2009-02-04 @ 23:54:09
Postat av: Monika

Men det är ju lite så det funkar i Balrog. Vänskap är ett ord som inte finns! Allt är rivalitet.



"Stå vänner nära, fiender ännu närmare"..du vet!



:)



Puss mitt hjärtegull


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback