11 spelare nominerade till årets spelare?

Ja det måste vara den enda förklaringen, för hur kan man ha undgått Amanda Wendelstigs kanonsäsong?

Lägger till:

Jag har sett Amanda och Limpan som en av de med absolut starkaste chanser att ta hem priset i år. Möjligtvis är jag färgad eftersom jag spelar i Balrog men att förneka att de båda varit bland de tio hittils hetaste och absolut bästa i år är ett hån. Att vara het och i slag är en sak men att samtidigt vara det på en otroligt hög lägstanivå är ytterst få förunnat.
En poängliga är inget mått på hur bra du är, det har det aldrig varit, men att en av de hetaste spelarna i Sverige inte ens nomineras kan bara bero på tillfällig sinnesförvirring.

Årets spelare är den absolut finaste utmärkelsen vi har i Svensk Innebandy. Vårda det ömt kära jurymedlemmar.



 

Kommentarer
Postat av: Czitrom András

Det är bara att hålla med dig i högsta grad.
Läs gärna MIN BLOGG i detta ämne om AMANDA.

Postat av: Minne

Håller med! Ska uppdatera detta inlägg...

2008-03-27 @ 15:30:22
Postat av: András Czitrom

Jag hade inte kunnat skriva ett bättre tillägg.
Självfallet är mitt omdöme om Amanda Wendelstig i första hand baserat på det jag SETT av henne LIVE på plats. En stor miss är vad Juryn gjort.Tyvärr.

2008-03-27 @ 16:01:47
Postat av: anso

Förstår inte hur de tänker när de nominerar skitungar? De får ju inte ens handla på systemet. Amanda har varit grym, el capitano i ett av sveriges bästa lag, bofast i landlaget och topp i poängligan, men hon har kanske lite för många assist för att bli nominerad...

2008-03-27 @ 21:17:03
Postat av: Kalmar

Underbart Minne! Och då syftar jag främst på finalplatsen...jag har suttit här och väntat på det avgörande målet, jippi!!!!

Sedan måste du förklara följande;
"9.39 Hermine Dahlerus stoppar Madde Jonsson bryskt på mittplan, ingen utvisning men det blev i alla fall stopp på en farlig kontring. Domarna har börjat darrigt minst sagt."

Har du gått och blivit brysk så här på "äldre" dar???? Kör hårt i Globen vännen min, jag minns med ett leende senast vi var där....stor kram!

2008-04-05 @ 17:58:47
Postat av: Anonym

Vem bryr sig om årets spelare i år? Det handlar väl om att vara årets lag? Tre pass i avgörande semi, hur kunde du själv missa nomineringen ;-) grattis.

2008-04-05 @ 18:07:37
Postat av: Libannatalie

Nice site, welcome to my

2008-09-01 @ 10:40:04
URL: http://libannatalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback