On any given sunday you're gonna win or you're gonna lose.

Torsk igår, då är det rätt surt att vara innebandyspelare. Det kändes som ett bra go i laget och att en kvittering inte låg långt borta men Endre slet som djur för varje boll, vilket vi kanske inte gjorde i lika stor utsträckning. Synd men inte hela världen faktiskt! 

Jag förstår att det är kul att slå oss och ge oss i fejset och att det för vissa nästan genererar extas men det finns gränser.

Intressant kamp om slutspelsplatserna! Lika intressant kommer det bli i tabelltoppen! Nu låter det nästan som om jag är positiv till tabellen och jag måste erkänna att det känns roligt med en serie där nästan alla lag kan slå varandra på "any given sunday".

Ikväll blir det en lugn kväll, ladding för morgondagens match! Hemmamatch i Salem(?). Ja ingenting är omöjligt, nästa helg spelar vi hemmamatch i Nyköping. Det ni! Nästa säsong ska vi byta namn till Balrog Botkyrka Södertälje Salem Nyköping IK. Andra kommuner får gladeligen höra av sig för en plats i namnet. Kommer bli ett fasligt sjå med att få plats med namnet på matchtröjan bara...

Ses i en söderförort/distrikt i söder nära dig!

Kommentarer
Postat av: Umeå Kommun eller Ingridbandy

Ja vi vill gärna köpa in oss i namnet hälsningar från maktens korridorer och Umeå Kommun *skojar*

Har rättat till det där med skotten, sååååå klantigt av mig. Flå´t
Håller med om att det är spännade i botten, på toppen...

Postat av: Umebon

Åh, vad härligt det är med dina synpunkter Hermine! Och ditt sinne för humor e ju bara för mysigt...

Vet inte om det är av intresse, men matchen mellan Dalen och Rönnby i söndags var hur jämn som helst. (Och mkt kul att titta på!) Däremot var inget av lagen värda en 3-poängare... oavgjort hade definitivt varit rättvist. Det är min objektiva uppfattning.

Men Hallå! Det finns ju förkortningar...; B/B/S/S/N IK! Det får väl plats på tröjan??
E ju t.o.m. färre bokstäver än Balrog IK... ;-)
Hej hopp

2008-01-22 @ 15:49:53
Postat av: louise

Hermine, hur laddar du inför en match?

2008-01-24 @ 21:39:27
URL: http://louiseteimar.blogg.se
Postat av: Gittski

Minne, hur blev det med comebacken, skriv på nu rå... vill läsa mer. Ha en bra helg, kram kram!

2008-01-25 @ 09:11:58
Postat av: Anonym

På tal om extas.. ungefär som när ni vann över Pixbo, är det så du menar? För det var väl extas från er sida vad jag vill minnas ;)

2008-01-28 @ 13:34:40
Postat av: Minne

Nja jag vet inte om det går att jämföra...

2008-01-30 @ 13:18:18
Postat av: Anonym

inte ens lite? ;)

2008-02-04 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback