Nyköping here we come

Idag bär det av till Nyköping för hemmamatch. Onyx och Södermanlands inebandyförbund arrangerar matchen och det ska bli trevligt och spännande med deras arragemang. Herrarnas match efter vår är otroligt viktig. Vinst mot Järfälla skulle nog sitta fint för Bruno och hans gäng.

Det verkar som om de stora
drakarna, har koll på min blogg, så nu får jag se upp med vad jag skriver...

Igår var en otroligt nyttig dag. Jag tog tag i något som jag skjutit upp väldigt länge, jag rensade nämligen min garderob. Jag kan för mitt liv inte förstå varför jag behöver ha kvar en massa träningsoveraller och träningsshorts från början av 2000-talet. Jag var skoningslös igår, allt som inte använts på det senaste året åkte ner i klädinsamlingen. Sedan bar det av till återvinningsstationen. Här i stockholm är det kö in till återvinningsstationen... Det var alltså inte en sådan baggis som jag troddet det skulle vara...

Resultaten i gårdagens dammatcher var smått otroliga. Falun vann med 12-11 på bortaplan. Jag undrar hur man känner sig efter en sådan match. Glad? 3 poäng är 3 poäng oavsett hur de tas, men att släppa in 11 mål måste svida. Rönnby tappde två pinnar och Pixbo tappade en pinne. Mora ska egentligen hyllas. En nykomling som vinner mot både Balrog och IKSU, tar poäng av Pixbo och pressar Balrog borta är inget annat än en sensation. De som höjde på ögonbrynen när vi förlorade borta mot Mora i höstas ser nog inte likadant på den förlusten idag.

Nej nu ska det packas en väska!

Kommentarer
Postat av: Hasse Oddbjörn

Hejsan!
Kul att se dig på Lilla. Har följt dig i tidningarna under åren och sett att det gått så bra.Lycka till i fortsättningen!!!
Hasse
din gamla mellanstadielärare på Rödaberg, han DIF:aren du vet

2008-01-28 @ 19:35:54
Postat av: J i Balrog F93

Såg dig på Lilla när jag satt och zapade mellan kanalerna :)

Postat av: Magic Games

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2010-01-12 @ 14:30:12
URL: http://magic-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback