Missade landskamper

Ja det var längesedan jag missade en landskamp, kan faktiskt inte komma på om jag har gjort det under min tid som landslagsspelare. Under Schweiztiden missade jag en finnkamp har jag för mig men det var längesedan.
Skadad? Ja eller på gränsen till skadad. Har inte kunnat träna ordentligt på några veckor utan spelat match, dragit till låret/ljumsken eller vad det nu är och sedan har måndagen börjat på bänken hos naprapaten. Det håller inte och det håller definitivt inte för 3 matcher på tre dagar. I bästa fall hade jag spelat och haft ont för så dum är jag oftast, jag kör fast det gör ont.

Jag tror det går bra  i World Challenge, det är kul att Amanda Wendelstig är tillbaka, jag har saknat min vapendragare under de tidigare samlingarna den här säsongen.

Annars har veckan gått fort som vanligt. Det började med ett besök i Lilla Sportspegeln i måndags. Det var nervöst, men hur kul som helst. Jag var mest fascinerad av hur allt fungerar. Direktsändning ger ju liksom inte utrymme för missar. Vi hade ett rep där det handlade mycket om var man skulle stå, sitta och titta sen helt plötsligt så var det dags. Det gick ok tycker jag.

Nu är det snart helg, jag ska bara slita mig igenom en arbetsdag först.

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tycker att du va grym i måndags. Kul att de ville ha dit en tjej som är sporten INNEBANDY. Jag är superstolt över dig! Tjing

2008-02-01 @ 18:40:06
Postat av: Gittan

Instämmer med Kimsan, we´re proud daughter! Kram

2008-02-04 @ 08:55:22
Postat av: Gisse

Fasen Minne, för att stämma in med många andra (då jag helt saknar egna åsikter å följer med strömmen;) ) uppdatera mera, alternativt skaffa en krönika någonstans!

2008-02-14 @ 15:44:16
Postat av: Bella

Du missade nagra landskamper 2005 ocksa, kommer du ihag? Första landslagslägret - EFT - innan finnkampen. Vaara bänkade de för du var skadad. Men du kommer väl tillbaka nu? Juniorerna är inte sa bra som du. Säg aldrig att du slutar för att lämna plats för de yngre, det finns inte pa denna jord!!!! VM-guld 2009 Minne, de andra har inte en chans :-)

2008-03-04 @ 10:54:07
Postat av: Anonym

uppdatering på g?

2008-03-06 @ 11:55:23
Postat av: Markuskaia

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback