Skämtar de med oss?

TV-4 gjorde sitt bästa för att "snacka upp" sändningen imorse eller?

Korpsport

De som aldrig blev något i andra idrotter.


Suck...

Kristin Kaspersen är mer än välkommen ner för att köra korpinnebandy en måndag i Botkyrkahallen.
Vi slänger som vid varje träning in klubborna i en hög på golvet och sen delar vi lag. Vilken klubba man får spela med spelar ingen roll, alla är ju likadana ändå. Sen ställer vi fram småmålen och kör lite. Jag brukar sitta minst en gång i ribbstolen men vi har ju ingen sarg så då är det ju lättare att hamna där ute. Självklart som alla förstår så är det ju av egen kraft jag hamnar i ribbstolen för i innebandy rör vi ju inte varandra.
Efteråt sitter vi och snackar goa "riktiga"  idrottsminnen från när vi var 12 år och spelade fotboll.


Kommentarer
Postat av: Diddi

Du är ju riktigt rolig när du är bitter... I like =) och håller givetvis med.

2007-10-01 @ 21:14:23
Postat av: Rönnlund

Hahaaa! Minne darling, på dem bara ;-)

2007-10-02 @ 13:41:52
Postat av: Kalmar

Kaspersen har gett mig hoppet tillbaka, jag menar den sport hon talade om måste passa en långsam halvfet 35-åring som hand i handsken, pax för en rosa klubba. Får man ta med egen vattenflaska?
Kärlek till dig och tjejerna i korplaget

2007-10-04 @ 09:34:17
Postat av: anso

kaspersen har jag alltid gillat, men nu är det slut på det...om någon stöter på henne någonstans så skicka ner henne på vår träning så ska hon få en tackling a la anso toksatsar!!! Så kan hon ta sitt korpsnack och köra upp det någonstans

Postat av: Nester

Jag ska genast ta ett snack med Kristin, LOVAR!

2007-10-09 @ 20:43:08
Postat av: xxxxxxxxxxxxxx_zzzzzzzzzzz

zorrofinten, kan du den?

2007-10-12 @ 23:31:46
Postat av: M

Du är härlig

2007-10-14 @ 13:13:53
Postat av: HEJA Kalmar!

måste ni i superelitendamenserien håna korpen. ärligt talat. hur många i sk damsuperelitunderbarnsserien kan zorra som daniel magic johnsson.

- nej just det. ingen. de som kan sätter inte den. soumalxxxxx en finska. PINSAMT :-) visa det så kanske vi fyller läktarna mot Endre i dag med stockholmarna. lycka till....schatzis :-)

2007-10-20 @ 13:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback