Sten i glashus?

http://nieminen.blogg.se/1174344545_ny_vecka_och_snart_da.html

Vad jag kan se så har Rönnby vunnit två av matcherna mot lagen placerade 1-5. Falun hemma och Pixbo borta. Pixbo har slagit Iksu två gånger samt tvålat Rönnby på  bortaplan. Jag ställer mig direkt frågan vilka är de viktiga matcherna Martin? Det är alltid lätt att slänga en massa åsikter omkring sig men det vore trevligt om de utvecklades en aning.

Dessutom skulle vi vara i någon slags formtopp nu enligt herr Nieminen. Ja för mig ser det ut som om vi varit ganska jämna över säsongen, inte haft varken toppar eller alldeles för djupa dalar, men om vi varit formtoppade så måste det ha varit en jä***** lång formtopp.


Slutspelet kommer bli ett krig, räkna med det!

Vi lyckades vända mot Pixbo vilket självklart ger självförtoende inför vad som komma skall. Det var en rolig match, hellre heta känslor än att man springer omkring och behandlar varandra med silkesvantar. Jag åkte på en tunnel och gratulerade Zicko i samma sekund, man får ju bjuda på lite iallafall...
Kul med mycket folk i Mölnlycke, det verkar ha varit si och så med de tidigare även i Göteborg. Hoppas publiken hittar tillbaka til kvartsfinalerna.

På onsdag är det Endre borta, en match som kan sluta hur som helst verkar det som.


Kommentarer
Postat av: Jenna Elfman Star

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback