Slutspel

Först och främst: Självklart Martin så tycker jag om när det hetsas inför slutspelet varför tror du annars att jag kommenterade ditt inlägg? Du står för så härligt mycket tändvätska, tyvärr inte för mig personligen men jag kan tänka mig att pixbospelarna riktigt gottar sig ordentligt. Keep up the good work!

Idag börjar slutspelet,  det har varit klart ett tag att Skellefteå skulle stå för motståndet. Det kommer bli tufft och tight. I sutspel kan verkligen allt hända!

Som det ser ut nu vet jag inte när jag uppdaterar nästa gång.
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja den va ju helt underbar.. eller.. hrrmm... :) Jag kommer aldrig glömma reaktionerna jag fick i bussen på morgonen.. hahaha.. (vi skulle på dubbelmöte om jag inte minns fel)
Hoppas allt är bra med dig? Funderar på att komma och titta lite på slutspelet.. fast kanske väntar till matchen i GLOBEN..!!
// Fiiiia

Postat av: ano

surfar runt
Grattis
Hoppas du gör fler mål i semi

2007-03-31 @ 11:31:05
Postat av: Fia

Tack Tack.. Men.. va.. jag blir ALDRIG gammal?! :) Nä, klart jag inte glömmer bort var jag hör hemma.. mitt hjärta finns ju i norra B... Ha en trevlig vecka/träningsvecka.. Det är på påskafton det smäller va??

Kram

2007-04-01 @ 18:55:01
URL: http://israelsson.blogg.se
Postat av: Anonym

kära du
Uppdatera nu
(påskrim)
Skriv något vad som helst

2007-04-02 @ 11:14:57
Postat av: Reneellen

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2008-09-19 @ 08:41:41
URL: http://reneellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback