Idag...

är ingen vanlig dag utan idag är det fredag!!!
Dessutom har jag fått en del uppmärksamhet både i innebandymagazinet och på innebandy.se, hmmm...å jag som trodde att jag var helt passé.

Det är kul när man ser sina citat som rubriker. "Hermine Dahlerus i IFF:s styrelse?" Det är nästan så att jag rodnar och min första tanke är -vad har jag sagt nu då? Sa jag verkligen så? Nja kanske inte riktigt, men alla IFF-pampar kan vara lugna, det är inte vad som ligger högst upp på min agenda om man säger så.

Högst upp på agendan ligger däremot att ta flyget ner till Ängelhom, umgås med min pappa + familj tills det är dags för match imorgon mot Engelholm.

Söndagens match mot Pixbo blir rolig! Vi har haft ett par enkla matcher bakom oss och nu är det dags att ställa in siktet, ta fram taggtråden och den härliga eye of the tiger-blicken. Eller Christer Lindarw hade uttryckt det bättre:

"Upp med nävarna kör hårt, ni ska se att det går.."

I Onsdags gav vi bort vår träningstid till herrarna för att de skulle få en bättre träningstid innan avresan mot Göteborg. Jag kan säga att jag därmed känner mig oerhört delaktig i deras totala succé mot rödrävarna. Vi i damlaget förväntar oss nu många fina presenter som tack! 

Jag får redan ångest över att vi är tillbaka kl 02.00 på måndag morgon och att klockan ringer redan kl 06.00. Då kommer man antagligen fråga sig både en och två gånger vad det är man håller på med, men av någon konstig anledning så försvinner den känslan ganska snabbt igen. Det finns ju nya matcher att spela och nya strider att vinna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Kul intervju i senaste Inenbandymagazinet. Vore kul om du i framtiden engagerade dig i innebandyn, varför inte i IFF!

2007-03-16 @ 22:39:29
Postat av: Cattis

Skulle en av Sveriges bästa spelare vara passé? Nej nej, you´re still hot! :)

Postat av: J

Minne är seriens snyggaste OCH bästa spelare

2007-03-17 @ 12:27:11
Postat av: Ingen kan ta din plats som # 1

Håller med både Cattis och J!
Minne, du kommer aldrig att bli passé...
Ingen kommer någonsin kunna fylla tomrummet efter dig den dagen du slutar spela innebandy. Så du får se till att hålla på ett bra tag till ;-)

2007-03-18 @ 10:25:07
Postat av: Cattis

Haha, att du var inblandad i sju av helgens femton mål och dessutom toppar poängligan talar väl för sig självt..!
En sån spelare är inget annat än het! :D

2007-03-18 @ 22:24:23
Postat av: Bella BH Holmqvist

Hej HD! Kul att det går så bra för dig tjejen. Du är mycket väl värd uppmärksamheten. Fortsätt så här, så blir det guld både i Globen och i Danmark!!
Lycka till i slutspelet!
Håller stenhårt på dig i poängligan :-)

2007-03-19 @ 21:38:39
Postat av: Bella BH Holmqvist

Hej HD! Kul att det går så bra för dig tjejen. Du är mycket väl värd uppmärksamheten. Fortsätt så här, så blir det guld både i Globen och i Danmark!!
Lycka till i slutspelet!
Håller stenhårt på dig i poängligan :-)

2007-03-19 @ 21:39:32
Postat av: Bella BH Holmqvist

Hej HD! Kul att det går så bra för dig tjejen. Du är mycket väl värd uppmärksamheten. Fortsätt så här, så blir det guld både i Globen och i Danmark!!
Lycka till i slutspelet!
Håller stenhårt på dig i poängligan :-)

2007-03-19 @ 21:40:06
Postat av: Bella BH Holmqvist

Hej HD! Kul att det går så bra för dig tjejen. Du är mycket väl värd uppmärksamheten. Fortsätt så här, så blir det guld både i Globen och i Danmark!!
Lycka till i slutspelet!
Håller stenhårt på dig i poängligan :-)

2007-03-19 @ 21:40:30
Postat av: Bella BH Holmqvist

Hej HD! Kul att det går så bra för dig tjejen. Du är mycket väl värd uppmärksamheten. Fortsätt så här, så blir det guld både i Globen och i Danmark!!
Lycka till i slutspelet!
Håller stenhårt på dig i poängligan :-)

2007-03-19 @ 21:40:41
Postat av: Bella BH Holmqvist

Hej HD! Kul att det går så bra för dig tjejen. Du är mycket väl värd uppmärksamheten. Fortsätt så här, så blir det guld både i Globen och i Danmark!!
Lycka till i slutspelet!
Håller stenhårt på dig i poängligan :-)

2007-03-19 @ 21:40:46
Postat av: Belinda BH Holmqvist

Hej HD! Kul att det går så bra för dig tjejen. Du är mycket väl värd uppmärksamheten. Fortsätt så här, så blir det guld både i Globen och i Danmark!!
Lycka till i slutspelet!
Håller stenhårt på dig i poängligan :-)

2007-03-19 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback