Semester

Japp, två veckors semester är inledd! Grymt, skönt, härligt och ja alldeles underbart! Förutom...
Tydligen har jag missat att vi ska skaffa bergvärme i huset. Det betyder att det borras från kl 8 på morgonen till 8 på kvällen här på baksidan. Konstant... och det ska hålla på i exakt två veckor. Jag lyckades verkligen planera in min semester perfekt... Enda fördelen är att jag kommer upp på morgonen i tid!
Bil är dessutom inköpt vilket innebär en del utflykter på vägarna. Tyvärr har jag lärt mig att man lär sig inte allt på en gång och som nybliven körkortsinnehavare är det helt enkelt vissa saker som är liiite för komplicerade just nu. T.ex.
1. Svara i mobilen om det ringer, det blir ett fasligt sjå med att växla och prata samtidigt.
2. Sätta i nya cd-skivor.
3. Se någorlunda "cool" ut, just nu sitter jag väl kanske liiite långt fram ;-)
4. Fickparkera, funderar på att ge mig ut tidigt en morgon och öva när ingen ser mig. För jag lär ju behöva kunna fickparkera när allt folk kommer tillbaka till stan från sina semestrar.

Just nu kan man säga att det är som bambi på hal is med andra ord...

Båstad närmar sig med full fart, det var ett tag sen jag senast "spelade" den turneringen. För så mycket "spel" brukar det väl egentligen inte bli. Det enda jag oroar mig för är att vi tydligen ska bo i ett klassrum...ja jag tar det en gång till, klassrum! Det är luftmadrasser och hela kittet. Tydligen var alla hotell fullbokade så detta blev en nödlösning kan man säga. Jag börjar mer och mer inse att jag är något år för gammal för att tycka det är kul att bo på en luftmadrass en hel helg. Här behövs peppning till max för min skepsis blir bara större och större.

Lite semesterönskningar:
Mer sol, mindre borrande på morgonen och att AIK tar lite mer poäng i fotbollsallsvenskan!

Kommentarer
Postat av: anso

du dreamgirl, cashar du upp för den fattiga studenten så??hörde att sviten var ledig, ta den?
Lycka till med borrandet, ganska typiskt...å angående båsta igen,2 alternativ, 1. sov inte 2. bortamatch med någon som bor på hotell?
se det som klart

2007-07-18 @ 21:28:05
Postat av: anso

du dreamgirl, cashar du upp för den fattiga studenten så??hörde att sviten var ledig, ta den?
Lycka till med borrandet, ganska typiskt...å angående båsta igen,2 alternativ, 1. sov inte 2. bortamatch med någon som bor på hotell?
se det som klart

2007-07-18 @ 21:28:24
Postat av: XXX

Vad blev det för bil?

2007-07-20 @ 08:33:44
Postat av: Verner

Så ja Gnagaree:D

2007-07-24 @ 21:20:10
Postat av: XXX

Hur många DM-guld har du vunnit? Du skrev ju innan att det är lättare att vinna DM än VM......? Hur tror du det går i år? Kommer DIF spöa er?

2007-07-25 @ 09:31:49
Postat av: Minne

XXX>>>> Ja jag har faktiskt ingen koll på antal DM-Guld. Men jag tror att vi har vunnit de tre senaste med Balrog. Sen borde vi ha något DM-Guld innan det också. När jag spelade i Högdalen blev det nog också några kan jag tänka mig. Om DIF kommer att spöa oss? Ja... vem vet?

2007-07-25 @ 11:03:34
Postat av: XXX

Minne>>>>DIF är tydligen inte med. Jag menade Gnaget, kommer du vilja slå din eventuellt blivande klubb?

2007-07-25 @ 15:38:58
Postat av: Minne

Ja när det är match vill man ju alltid vinna..

2007-07-25 @ 17:12:56
Postat av: XXX

Vad blev det för bil då? Gissning: 1. Audi 2. BMW 3. Mercedes ?

2007-07-26 @ 09:39:50
Postat av: Fia

Mohahaha... klassrum.. det kan ni gott ha... Vi hade bokat värsta fina pensionatet (våfflor till frukost och allt) men vart inte antagna till turneringsjäveln.. Hahaha... ett division 1 gäng från Solna Klingar väl inte lika högt som ett elitlag från Norra B... (synd förresten att jag inte visste, ni hade ju kunnat ta våra platser på pensionatet ist. för att jag avbokade 25 bäddar liksom)
Hur lever livet annars? Kör du försiktigt?? ;)
Jag kom hem från Kreta inatt så jag sitter här relativt solBRÄND och nöjd...
Pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback