Erkänner

Ok jag erkänner, jag är sugen på att spela innebandy igen! Jag har verkligen inte haft det minsta sug på hela sommaren, det har nästan varit helt innebandybefriat i mitt huvud men så i förra veckan tog jag fram mina klubbor och ställde fram dem i hallen. Sen stod de där i några dagar tills jag häromdagen slet upp dem och började känna och klämma. Båstad kommer med andra ord lägligt. Vi siktar på mer än brons i den här turneringen..ha ha.

Jag och Amanda pratade igår om att vi skulle bli ett nytt fruktat backpar i Båstad då vi endast har två backar med oss till turneringen. Jag tror att det blir succé men dessvärre så är jag alldeles för målkåt (ursäkta språket) för att vilja spela back i mer än en match.
Gör fortfarande mitt bästa för att ignorera att helgen kommer att spenderas på en luftmadrass men det är den krassa verkligheten. Är smickrad(?) av att både Anso och mina bloggläsare tror att jag är tätast i hela stan. Anso vill ju att jag cashar upp för hotell och mina bloggläsare gissar på att min första bil blev en Audi, Bmw eller Mercedes! Respect!
Om jag avslöjar att det blev en Peugeot så rasar säkert den föreställningen något.

Ses på centercourten!


Kommentarer
Postat av: XXX

Förtydligande: trodde bara att din smak var lika bra som ditt spel på planen. Sorry!

2007-07-31 @ 14:29:04
Postat av: Minne

XXX>>> Ja nog hade jag gärna tagit en sån bil. Helt ok att anta att min smak är bra! :-)

2007-07-31 @ 15:30:42
Postat av: XXX

Så bra då! Du har förresten bra klädsmak...tar med kameran till Båstad ;-) Be ready!

2007-08-01 @ 10:19:56
Postat av: Limp

haha minne Scarry de kommer tas smygkort på dig i Båstad, inge topless solande då alltså! Om du inte vill att det ska vara framsidan på Innebandymagazinets nästa nr.
Du och Amanda som backar, haha!! :)
Kram

2007-08-01 @ 13:47:23
Postat av: XXX

Tänkte mig mer gamla landslagströjan, om du har ngn kvar ;-)

2007-08-01 @ 14:16:49
Postat av: Kalmar

Du, jag känner en tjej som pltösligt av en händelse (läs;vi hade inga backar med oss och Kim Fors var "trött") fick spela back i Båstad för att sedan upprepa denna sak i Floorball Cup och sedemera blev bofast där...hon gillade också att göra mål tidigare ;-)
Kul att du kör runt i bil numer, var rädd om dig bara! Hoppas vi får tillfälle att ses snart, jag får väl pallra mig till Botkyrka när serien drar igång och heja lite.
kram kram

2007-08-02 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback