Tack!

Vill passa på att tacka för alla gratulationer som jag fått.

Jag fick reda på några dagar tidigare än igår att jag skulle få priset. Jag kan erkänna att jag nästan var hundra procent säker på att förbundet skulle ringa och ta tillbaka priset och gjort fel. Så otroligt besviken var jag över att inte vara i final. Nu har jag förstått att det inte är så det funkar... ha ha.

Självklart så har jag gått och blivit förkyld, jag kan sätta tusen spänn på att om vi gått till final så hade förkylnigen inte brutit ut förrän i nästa vecka. Allt släppte på något konstigt sätt i och med att säsongen tog slut.

Ingrid kommenterar faluspelarnas reaktioner i tv i sin blogg och jag måste säga till deras försvar att det är ju precis så man känner. Får man en kamera i ansiktet direkt efter så är det väldigt svårt att vara objektiv. Det behövs tid och distans innan man klarar av att analysera matchen klarsynt. Jag kommer så väl ihåg Peter Forsberg efter att Modo förlorat SM-finalen i hockey. Han tyckte att domaren skulle få spö och man riktigt såg hur förbannad han var. Jag tycker det är härligt med känslor!

Jag vågar inte tippa damfinalen för den kan sluta hur som helst.

Däremot så viskar jag lite lätt....
Täby...

Kommentarer
Postat av: Fia

GRAAAATTIIIISSS... du är så bra.. bäst!! (sen så vann jag 50 kr på det också, wiiii)

Kram

Postat av: Garpen

Grattis Minne, du e GRYM...glöm aldrig d!

2007-04-19 @ 21:43:27
URL: http://garpilarpen.blogg.se
Postat av: Jessica

Grattis, du är så jävla grym !

2007-04-20 @ 17:53:00
URL: http://malmgren.blogg.se
Postat av: Kalmar

Har inte hunnit in förrän nu, men ställer mig så glatt i raden av gratulanter, grattis tjejen! Inte förvånad dock...

2007-04-20 @ 18:05:27
Postat av: Sandra

Vill bara passa på och säga ett Stort grattis till dig!

2007-04-23 @ 20:55:21
URL: http://sazz.blogg.se
Postat av: pernilla

hej! hermine jag gör ett skolarbete om dig och måste få veta hur stor din familj är.

2007-04-26 @ 16:16:43
Postat av: pernilla

jag glömde min epost :P

2007-04-26 @ 16:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback