Penicillin- användbart mot det mesta

Så kom det sig alltså att jag tog mig till husläkaren för att få min alien undersökt.
Det första läkaren sa var:
-Det där var inte snyggt du skall ha antibiotika.
Så nu är jag inne på min fjärde dag på penicillin. Inte för att jag tycker att knölen försvinner, jag börjar bli rätt fäst vid den. Om inte annat så får jag ju mycket uppmärksamhet. Dock tittar inte folk mig i ögonen längre utan fäster hellre uppmärksamheten på utväxten intill ögat. Jag funderar på att ge den ett namn. Vad sägs om "Bölden Bengt"?

Om inte Bengt försvinner så sa farbror doktorn att vi var tvugna att skära lite. Funderar på om det är läge att be om ett helt nytt face i samma veva.

Tv kommer på söndag och gör repotage. Jag kommer köra en "Julio Iglesias" och bara visa mig från min bästa sida.

Någon i Endre svarade i en intervju att vi tappar fattningen när vi ligger under i matcher. Jag som alltid tyckt att vi är som farligast då. Vi låg under med 4-2 mot Endre förra säsongen och vände och vann, vi låg under i en träningsmatch med 7-1 om jag inte missminner mig. Vi vände och vann. Borta mot Endre förlorade vi för två säsonger sedan men hämtade ändå upp ett underläge till och hade bud på kvittering.


Jag funderar på att "go public". Ska jag verkligen göra det? Tåls att fundera på.



Kommentarer
Postat av: Voxfirefly

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback