Har du haft en alien under huden?

Det har jag nämligen just nu, en uppsvullnad i ansiktet som inte vill ge med sig. Funderar på att ta en tur till husläkaren. Kanske kan han/hon operera lite...

Ikväll är det träning som vanligt. Jag undrar om det kommer märkas att det är premiär på gång. antagligen kommer det smälla mer på tvåmålet för det brukar det göra.

Blev uppringd av en reporter för Zorronet i lördags efter matchen mot Falun. Har nu läst den färdiga texten.
jag blir nästan upprörd över den totala bristen på korrekturläsning på Zorronet. Så här två dagar senare har man korrigerat felen i texten. Den lilla svenskläraren inne i mig blir rabiat. Jag vet att jag själv inte skriver helt perfekt och gör faktiskt en del språkliga fel ibland, men jag är allergisk mot särskrivningar och användandet av "dom" istället för "de" eller "dem". 

"Tänker en del på gårdagen, detta kommer inte bli lätt"

Kommentarer
Postat av: Idarjuni

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback