"12 Cottage 3"

Japp det blev en ganska trevlig match i Botkyrkahallen. 12-3 på tre hela femmor. jag är nästan övertygad om att under hela min lååånga tid i balrog så har vi aldrig spelat på tre hela femmor i en hel elitseriematch. Å har vi gjort det så har vi definitivt inte lyckats med att hålla tempot uppe. Det gjorde vi igår och det kändes underbart.


Jag är nästan lite besviken över Endres insats. Den tidigare så frodiga satsningen framåt var sporadisk i gårdagens match. Enstaka anfall där man mest hoppades på att den som hade bollen skulle dribbla igenom själv och sen sprätta upp den. Däremot tror jag Endre kan bättre. Det kommer de säkert att visa lite längre fram i serien.

Synd att det är två veckor kvar till nästa match... Då blir det betydligt tuffare, när Pixbo gästar Botkyrkahallen.
Nya snygga dräkter har vi också, det är helt sjukt vad snygga vi är.

Jag fick frågan av innebandymagazinets utsända vad jag tyckte om dräkterna och om det inte kändes som Södertäljes färger. Självklart är det mycket Södertälje i dräkterna men så är vi också Balrog Botkyrka Södertälje. Det är viktigt att komma ihåg tycker jag. Även om truppen till större delen består av gamla Balrogtjejer så har vi faktiskt haft en sammanslagning.

Nog om det, nu ska jag och bölden Bengt njuta lite till av segerns sötma!





Kommentarer
Postat av: Vemundirmelin

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback