Kan Eva-Kristina så kan jag!

Nu har världens bästa Rönn börjat blogga! Så nu får jag lite inspiration att faktiskt börja ta tag i det här med bloggandet på allvar.
Gisse, eller Jisse som hon också kallas har ju också gett sig ut i bloggrymden så snart är vi en  Balrogarmé som bloggar loss om det mesta.

Hade tänkt kommentera landslagstruppen men det blir ju alltid lite känsligt när man själv är med, men what the "f***",jag har kommit till insikt till att det är dags att sluta bry sig så mycket om vad folk tycker hela tiden. Vi har ändå fått stämpeln som diviga och kaxiga så man kan ju inte göra någon besviken direkt.
Fia hade definitivt förtjänat en plats, men jag tror inte man ska dra för stora växlar på detta. Lagom till VM skulle jag vara förvånad om det är någon annan än Fröken Pettersson som vaktar den svenska kassen.

Annars är konkurrensen på forwardssidan grym. Det finns många forwards i landet som definitivt skulle gå in och tillhöra de mer tongivande spelarna i truppen. 

I helgen var det tripp till Norrland som stod på schemat. En helt underbar helg förutom faktumet att inte alla kunde följa med. Själv spelade jag sparsamt eftersom jag har en liten sträckning i låret. Matchen mot Boden var lite smårolig att se på. Boden verkade gå på något slags uppåtpiggande eftersom de var rasande i tempo i alla situationer. De verkade ha lite problem med vårt spel för frustrationen yttrade sig i efterslängar och i ett läge "juckande" på "Stortjusan". Annars i det hela taget en rätt okej match, men kanske ingen som går till historien som den mest välspelade.

Matchen mot Skellefteå var en trevlig historia med mycket folk. Vinsten kändes aldrig hotad även om Skellefteå hade guldläge att kvittera till 2-2. Skönt att mina handleder fortfarande vill hänga några "måsar" som Bruno hade sagt.

I helgen väntar möte med Falun. Spännande! Vi ser fram emot varenda match just nu. Bring it on!

Kommentarer
Postat av: e-k-r

GRYMT HERMINE!! Åh vad jag är stolt över dig, nu måste vi garanterat ha ett releaseparty med snittar och bubbeldricka! När?

Kul läsning, jag måste nog lära mig det här med mobilen och bilder.. har lite att jobba på känner jag!

Vi ses på slaktpartyt i Morias gruva imöre, tråkigt att jag inte får va med och grilla de små köttbitarna men jag kommer garanterat bidra med mitt stöd! Ha en skön kväll, sov gott och hälsa Bengan bula...

Kram #21

2006-10-20 @ 17:43:51
Postat av: Anonym

Hej Minne! Vet du vad Eva Rönn har för adress till hennes bloggsida? Jag fick en klubba av henne en gång när hon spelade i Södertälje. Det är jätteroligt att läsa om matcher och vad ni tycker om allt möjligt. Jag håller på er, lycka till i slutspelet.

/Sofie

2007-03-07 @ 10:24:55
Postat av: Kasparline

I want to say - thank you for this!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback