30 år, ung rapp och..nä...inte så värst just nu va!

Så känns det just nu. Känner mig lite trög occh allmänt slö i skallen. Tyvärr kändes det likadant både mot Karlstad och mot Råsunda i DM. Varför är svårt att säga, kanske har det att göra med motivation, kanske är jag verkligen trög just nu. Det otroliga flytet jag hade i seriens början kanske är slut.

Karlstadsmatchen var en sensation..NOT. Det enda sensationella var att Botkyrkahallen tyvärr var lika död och trött som mina ben var. Vi vann efter en ganska oinspirerad insats och bättring krävs inför kommande matcher.

DM-matchen på Solnahallens nybonade vardagsrumsgolv var väl inte heller så upphetsande. De två läckra laxarna klädda i rött var tydligen på sitt bästa dryga humör. Är så trött på domare med attityd..

Råsunda har några gamla balroger i laget och det är skönt att se att de totalt dominerar i sitt lag. Linda, Garpen och Fia är grymma! Linda brunkade in några kassar, Garpen visade sitt otroliga spelsinne(helt grymma passningar) och Fia gjorde både några schyssta dragningar, några schyssta tacklingar och dessutom några patenterade måsar!

Mer i ämnet domare med attityd:
Jag kommer att tänka på det domarpar(no names) som numera dömer herrarnas elitserie. För någon säsong sedan dömde de damserien med jämna mellanrum och då gick det alltid att ha en bra och schysst dialog med dem. Riktigt bra domare faktiskt. Nu när de då och så får "straffet" att döma damelitserien så har de den värsta attityden man kan tänka sig. Svarar knappt på tilltal och är allmänt överlägsna. Hey reality-check please....

Kommentarer
Postat av: Saidada

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback