15:14 en tisdag innan allt brakar lös

Så dramatiskt som rubriken antyder är det inte, men imorgon börjar flängandet genom Sveriges avlånga land.
Imorgon bär det av okristligt tidigt till Göteborg. Straffkommendering till Sveriges baksida med jobbet. Ska sitta någonstans infängslad i Västra Frölunda under två hela dagar innan flyget tar mig tillbaka till världsmetropolen Stockholm. Fredag eftermiddag går bussen upp till Umeå,  tillbaka igen på måndag morgon i Stockholm för att jobba i två dagar och sedan tillbaka till Umeå igen på onsdag för finnkampen. Mitt jobb är lagom glada på mig...

om jag ska nämna något om Dalenmatchen så är det väl bara att det var ytterst nära att vi slarvade bort två poäng. Inte bra! På lördag mot Iksu kommer jag antagligen ha något galet i blicken för jag är sjukt laddad. Hoppas bara att det kan resultera i något bra!

Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Ibrahimanja

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback