Första dagen på jobbet

Herregud,

Jag lyckas verkligen tajma allt så bra hela tiden...
Lagom till första dagen på jobbet efter semestern så är halsen ond och en förkylning på väg. Halsontet höll mig borta från Coopertestet igår. Tyvärr måste jag springa det i veckan på Brunna IP:s 800-meters löparbana. Gillar inte att springa testet på den banan.

När det gäller testerna är jag väl ganska nöjd iallafall. Alla som sett mig vet att jag inte direkt är ett muskelberg. Därför är det roligt att jag iallafall förbättrade mig lite på vissa av styrketesterna. Jag har oerhört svårt att se tjusningen med att stå i gymet, jag har alltid levt långt på talang och snabbhet. Det har fungerat och jag lovar att det fungerar fortfarande. Däremot kör jag gärna om det utvecklar mig.

På fredag har vi träningsmatch mot Järfällas P-15. Jag brukar bli så irriterad på att killar alltid är snabbare. Det spelar liksom ingen roll hur bra man spelar. Det går för fort när de trampar ifrån.

AIK vann igår, jag är förvånad över deras säsong. Jag todde AIK skulle ligga runt 10:e platsen. Nu är man med och slåss om guldet. Jag fattar ingenting vad har hänt med gnaget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback