Detta är inte ok

jag vet inte om det är för att hon har varit i exil i ett år eller om det är ett Norrlandsfenomen, men detta är Matildas nya träningsväska. Behöver jag säga att hon är sjukt nöjd med den..
Vad den andra personen på bilden tycker om väskan är oklart...



Dopingpolisen kom på besök på träningen häromdagen. Lisah vill få det till att jag missade hela träningen på grund av detta, men jag missade faktiskt bara lite i början, lite i mitten och lite på slutet. Ingen märkte ens att jag var borta.
Dessutom verkar jag föra otur med mig. Jag deltog nämligen igen i den eviga matchen "unga mot gamla" och vi gamla förlorade för första gången sedan jag var med sist. Kul facit... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA!



Näääe, det är INTE ok! Men det är ju Mattan. Tror Amanda gärna skulle byta ut hennes nya DKNY väska mot den där!



Saknar dig med, kram!

Postat av: Mattan

Det är väl klart som fan att det är OKEJ!!!!

Men dom är alldeles för billiga, finns risk för att "vanligt" folk börjar ha dom...

2008-09-13 @ 13:01:29
Postat av: Mallan

Du vet att jag är på ditt lag, Mattan. Klart det är ok! Iaf som träningsväska - för när det väl blir match måste det ju vara Karlstadsolpåsen som gäller..



Puss på er!

2008-09-14 @ 17:37:06
Postat av: Lisah

Hahahaha!!!

Mallan jag hade nästan glömt den där tygsaken. Hahaha, helt sjukt, att alla hade en ryggsäck eller något annat praktiskt att bära sina grejer i mitt ute i skogen utom StockholmsMatilda som hade en tygpåse!!!

2008-09-19 @ 22:06:43
Postat av: Monika

Hur var kaffefesten hjärtat? :)

Kram!

2008-09-23 @ 11:02:31
URL: http://monikali.blogg.se/
Postat av: Umebon

Någon kommentar till insatsen i finalen mot IKSU härom helgen?

Minne - ser på Innebandy.se´s hemsida att ni (Balrog) får spelledigt mellan den 20 nov. (match 19:e) och 10 jan. (match 11:e)?

Väääldigt långt speluppehåll(?!)

Hur ser du på saken?

2008-10-16 @ 15:23:18
Postat av: Umebon

(Verkar som det blev speländringar efter det att jag skrev förra inlägget, i och med att ni spelat matcher efter 19 nov.)

I vilket fall - vi saknar dina ord här Minne!

2008-12-03 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback