Matilda fick en till syster

Ja hörde ni idag på tv-matchen, från ingenstans finns det alltså en till syster Holmbom. Tydligen i Falun?
Jag som bara trodde att Matilda hade en syster som heter Frida.
Det var faktiskt himla roligt när de jämförde spelstil och jag kan hålla med om att den faktiskt är snarlik, undrar om Matilda själv fått höra om denna syster. Går ryktet så fort till alperna?

Det var fasligt nära att jag fick rätt i att Falun skulle få med sig en sudden, men de sista minuterna efter sista målet fick de inte låna bollen och sen var det rullgardinen ner för den här gången. Jag tror ändå på att de kan få till en tredje match, och då kan det gå hur som helst.
Den stora skrällen blev ju istället Endre. De vann på en fot-in, och det känns lite konstigt att skriva men Rönnby får smaka på lite oflyt verkar det som om. Nu blir det kniven på strupen och det brukar göra gott så jag tippar på en tredje match i Västerås nästa helg. Om de nu klarar båtresan förstås... ;-)

Iksu hade inga större problem och nu är det nog kört för Dalen.

Nu har man väntat tillräckligt länge känns det som, så nu ska man bara traggla sig igenom en arbetsdag innan det är dags för säsongens hittills viktigaste match. Om ni inte har något anat för er så kom och titta, det kan nog bli en kul match!

Kommentarer
Postat av: Limpan

Så trist att det skulle komma ut på det sättet! Tycker synd om Matilda som hela sitt liv levt ovetandes om denna syster!

2008-03-16 @ 21:53:41
Postat av: Anonym

asså.. bra koll!! Fick direktreferat från matchen, så visst- ryktet går snabbt ner till alptopparna! :) Måste också meddela att denne Holmboms mormor skrev faktiskt mail till mig redan i augusti förra året och frågade ifall det var så att vi va släkt. Så är inte fallet, även om hon kanske hade hoppats på det... som så många andra! ;)

2008-03-17 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback