Äldst är störst och går först

De ÄLDRE tog sin gruvliga revansch på träningen igår. Om det har att göra med att undertecknad var indisponibel för spel låter jag vara osagt, men så kan det ju inte vara eller hur?
Annars ser det ut som att jag satsar på Tour de France den här säsongen, träningscykeln har gått varm den senaste tiden. Jag börjar redan fundera på alternativet att ha vadderade cykelbyxor då det genast uppstår en viss ömhet i de bakre regionerna.

Vi flyger till Finland imorgon och har den direkt hälsofarliga samlingstiden 05.30 på arlanda. Det betyder uppstigning 04.00. Herregud, för två veckor sedan hade jag precis gått och lagt mig vid den tiden. Semestertider är ju som gjorda för att vända på dygnet. Jag kommer vara en zombie hela fredagen men förhoppningsvis är man vaken till matchstart. Det ska bli kul att redan nu få spela matcher av högsta betydelse!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis pa födelsedagen!!! Fira nu rejält med tanke pa EFC ;-)

2008-08-26 @ 15:54:21
Postat av: Mikael Mulle Kvist

Grattis Minne på födelsedagen..Hälsningar från tränaren Västerås innebandy..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback