Idag...

har jag klarat uppkörningen!!!!!!!!!!!!!! Så nu äntligen har jag körkort. Bättre sent än aldrig som man brukar säga.
Så nu är det bara bil som fattas. Har någon ett bra tips på en liten bil så tipsa gärna!

Allas våran Matilda har bestämt sig för Schweiz. Ett litet internt skämt till henne är ju att nu får hon kanske se alperna... Helt rätt beslut om jag får säga min mening. Det är väldigt utvecklande att komma till ett nytt land och lära sig ett nytt språk. Innebandymässigt kanske man inte märker så mycket att man utvecklas i första hand, men de erfarenheter man får gör att innebandyn också utvecklas enormt.
Vi kommer såklart sakna henne oerhört! Å även fast hon inte erkänner det så har hon blivit mer stockholmare än vad hon vet själv! Dessutom är hon till och med bättre på stockholmska än Frida Lindberg. (internt)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Minne, du är så duktig! Men jag protesterar ändå, man fick inte hålla på och köra i smyg. Du informerade inte mig tillräckligt om din framfart som bilförare. Så jag anser mig inte vara förlorare ännu! :D

2007-06-21 @ 11:50:01
Postat av: Minne

Du är sååå slagen av mig Limp! Nu får du skynda dig för Gisse är också på gång!

2007-06-21 @ 14:32:57
Postat av: Johan Sjöstrand

Grattis! Är själv en "sen" körkortare så jag vet hur skönt det känns.

Postat av: Mattan

Tack för "pikarna"! Blir nog bra, även om ja kommer sakna alla ballar mer än ja nog tror!! Få se till att hålla mig underättad, så att ni sköter er och inte är alltför snälla! ;) KRAM!

2007-06-23 @ 23:52:15
Postat av: Rönnlund

Hurra hurra! *Wiiiiiii* Duktig du är, vi ses och firar lite snart va? pöss

2007-06-25 @ 10:32:25
Postat av: Ingrid i Ume

Ha ha,(ang. din kommentar) vi har inte skog inte i Umeå... du skulle trivas på våra vägar ... jag lovar. Meddela mig VAR du är ... så jag kan semestra säkert *ler*
Hoppas du inte är lika snabb i vändningarna på vägarns som ... på plan *ler*

2007-06-25 @ 15:04:15
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/
Postat av: Ingrid i Ume

Inne i Umeå skulle det så
Nutt ämne:
DaMINNEbandy ... visst skriver man så? *L*

2007-06-25 @ 15:05:42
Postat av: Simonsson

Grattis te körkortet, som man säger bättre sent än aldrig=)En annan e galen i trafiken så jag håller mig till dom fina spårvagnar vi har i gbg=)Kör lugnt tjejen=)kram

2007-06-29 @ 23:46:58
Postat av: MoggMaster

Grattis till körkortet. köp ingen fransk bil dom bara pajjar.

2007-07-01 @ 20:49:39
URL: http://moggmaster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback