Helgens tips

Ikväll drar cirkusen igång... Personligen tror jag Tommy Nilsson går hem i stugorna hos alla som är 40+.
Anna Book kan snubbla sig vidare genom att fortsätta rida på Let's Dance vågen men varning är också utfädad för Elin Lanto. Jag läste någonstans att hon har en Madonnainspirerad show och jag är ytterst tveksam till att hon klarar att leverera som drottningen själv men hon har tydligen fattat vad som är rätt respektive fel.

Jaha så det är innebandy i helgen också??

Den mest intressanta matchen ser på förhand ut att vara Pixbo-Falun. Utgången känns riktigt oviss men jag tror Falun fixar med sig minst två poäng hem till Dalarna

Dalen vinner två matcher i helgen och får dessutom chansen att visa upp sig i televisionen. Dalen-ÖSK känns inte direkt som den mest givna tv-matchen så jag hoppas på att bli bevisad motsatsen. Antagligen är jag bara bitter för att vi inte får någon tv-match...

Vår egen match då? Ja vi tar emot Skellefteå hemma på söndag. Borta vann vi inte helt klart med 3-1. Visserligen saknade vi en del spelare då men jag tror att Skellefteå kan bjuda på bra motstånd även den här gången.

Tills nästa gång.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anthonybenedicte

Nice security code. Does it work?

Postat av: Anthonybenedicte

Nice security code. Does it work?

2010-05-05 @ 12:21:48
URL: http://anthonybenedicte.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback