Coccilana? Italiensk porraktris eller hostmedecin?

Inatt gav jag upp, har hostat oavbrutet tre nätter i rad så jag bestämde mig för att det var dags för ett besök på vårdcentralen. Tur att den bara ligger 100 m bort. Efter att doktorn hört på andning och tagit halsodling fick jag hostmedicin utskriven. Coccilana med röd triangel på. Är antagligen dopingklassad men jag hade inte tänkt spela någon match på de närmaste dagarna så det borde ju vara lugnt.

Vi fick klart med ett nyförvärv igår. Intressant, detta förstärker vårt anfall ytterligare.
Rykten gör gällande att jag ska spela forward istället för center den här säsongen. Själv vet jag inte riktigt, jag har fått variera rätt friskt på träningarna. Det spelar egentligen ingen roll. Det enda är att jag anpassar mitt spel på ett annat sätt.

Hade tänkt göra en genomgång av elitserielagen så småningom, men jag tänker inte tippa någonting. Jag brukar jämt ha fel när jag tippar. Förutom i fotboll då. Gruppspelet i fotbolls-vm var en guldgruva. Gick några tusen plus.

Ikväll spelar vi match mot Järfällas P-15. Ska bli kul att se Matilda sätta in en tackling på någon kaxig tonåring. Det brukar bli så roligt då...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bättre sent än aldrig - coccilana är INTE dopingklassat! Frågat RF själv.. =)

2008-02-05 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback