Avhyvlingar och bussresor

DM-finalen slutade alldelses nyss i dur. Efter en utskällning som hette duga i pausen till tredje blev det egentligen inte bättre men vann gjorde vi.


På lördag natt beger sig nattbussen återigen upp till Umeå. Att möta regerande mästarna blir tufft, speciellt med den resan i benen. Som tur är så är motivationen på topp!
Bussresor ja.. Nu när alla har med sina datorer är filmfrågan inte en lika het potatis som förut. nu sätts Sällskapsresan eller Yrrol på för sjuhundrafemte gången och alla bara nickar och tittar ner på sina egna skärmar. Tur att även jag, trots min ålder hängt med i it-eran. Jag lovsjunger mobilt bredband och förlängningssladd!

"Fysfenomenet" coachar mig i forwardsrollen genom att ge några kloka råd. "Du behöver inte springa så mycket, kolla på mig jag springer nästan inte alls". Det rådet ska jag komma ihåg...


Kommentarer
Postat av: Umebon

Trevligt att du är med i bussen.

Hoppas du kan/får spela imorrn.

I´ll be there... (på läktaren alltså) ;)

H

2009-02-13 @ 18:01:34
Postat av: Gittan

Aha, du har smygit igång! Kul, då hälsar jag här. Förresten, vilken story ska jag berätta på min blogg? Efter att du avslöjade Svajande palmen på AIK:s hemsida... :)

Postat av: Anonym

Lyssna på nya IBF Falun låten!



http://www.youtube.com/watch?v=iAkbzPkuNuM



http://ibffalun.com/Arkiv.asp?ArticleID=391&

2009-02-22 @ 14:10:31
Postat av: Anonym

Floorball First Time Ever In TV 1987 (Swedish)



http://www.youtube.com/watch?v=hIE7O3-oAs0

2009-02-23 @ 17:54:51
Postat av: maria

Hej Minne,



kika in på den här lilla bloggen...



www.litensmula.blogspot.com



Lilltjejen blev grymt impade av er i söndags och nu har ni fått henne att träna hårt;-)



Tror att Josefine som hon heter skulle bli jätteglad och lycklig om du och några andra i laget lämnade en liten peppande kommentar i hennes gulliga blogg.



// Maria

2009-02-24 @ 13:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback